לפייסבוק

אז איך אירוע הופך למותג?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אז מה הקשר בין "טעם העיר", "דרום אדום" ו "החג של החגים"?

מדובר בשלושה אירועים שכבר מזמן הפכו למותג אז איך אירוע הופך למותג?

כבר ידוע לכל שמרבית ההמצאות הגדולות של דורנו התחילו בכלל מטעות / צירוף מקרים.

משקה הקוקה קולה בכלל היה אמור להיות תרופה כנגד כאבי ראש והקורנפקלס הוא טעות בהכנה…

חג החגים, מסורת חיפאית שהתחילה במקרה לפני 25 שנים כאשר "יצא" ששלושת חגי שלושת הדתות נחגגו באותה שנה בדצמבר (חנוכה, חג הקורבן וחג המולד).

כעיר רב תרבותית "קפצו על המציאה" והחליטו לחגוג את כל החגים יחד עם אורות נוצצים, בתים פתוחים, סיורים והמון אוכל.

האירוע הצליח הרבה מעבר לציפיות ומאז בכל שנה סוחף אליו מאות אלפי אנשים מכל רחבי הארץ שמגיעים לחיפה לחגוג את חגיגת דו הקיום.

"טעם העיר" התפתח מתוך "הפסטיבל הגסטרונומי", יריד אוכל של הקהילה הלהט"בית, אותו הפיק לראשונה השף איתמר דוידוב בשנת 1994 ומאז עבר הרבה גלגולים עד לאירוע הנוכחי שהוא אירוע האוכל הגדול בישראל תל אביב איט.

את דרכו התחיל ברחבת הסינמטק וכעבור שנתיים החליט עיתון "העיר", נותן החסות, להרחיב את האירוע, ובשנת 1996 הוא מותג תחת השם "טעם העיר", וחזונו "להביא לציבור הרחב מאכלי גורמה במחיר שווה לכל נפש".
את האירוע יזמה עפרה גנור ממסעדת הטאבון בנמל יפו, יחד עם מנכ"ל רשת שוקן יוסי ורשבסקי.

בשנת 1998  לאור קהל המבקרים הרב, הועבר האירוע לפארק הירקון והוא החל לפעול בחסות חברות המזון הגדולות בישראל ושם הוא התקיים עד לשנת 2012.

פסטיבל דרום אדום – כשאנחנו חושבים על דרום ואדום עולה בנו קונטציה שלילת של מלחמה והנה קם הרעיון לקחת את הקונוטציה השלילית ולהפוך אותה לחג הכלניות.  חודש פברואר הוא ללא ספק החג של תושבי הדרום . חג שכולה פריחה והתחדשות עם עשרות אירועים בכל רחבי הנגב.

אז מה צריך לקרות כדי שאירוע יהפוך למותג:

  • שם קליט שמתחבר לרגש (חג, טעם, צבע)
  • קונוטציה חיובית
  • תוכן איכותי שמייצר הרבה באזזז
  • התמדה!

שמחנו ושמחות לקחת חלק בהפקת האירועים שהפכו למותג,

ומקוות מאוד שעוד אירועים צבעוניים ושמחים בהן אנו שותפות יהפכו למותגים ישראליים ומעבר למסורת קיומן יהיו חלק בלתי נפרד מהנוף הישראלי

 

 

אולי יעניין אותך