IMG_3036 - Copy

ביס של שלום

זכויות בעלי חיים מאז ומתמיד היה נושא שקרוב ללבנו ולכן כשפנו אלינו מ"חוות החופש" – חוות הצלה שיקומית חינוכית בעמק חפר – להפקת פרוייקט העלאת מודעות מאתגר, לא חשבנו פעמיים.

"השלום מתחיל בצלחת שלנו", "אם אנחנו מחפשים להכניס חיים של שלום ושלווה לעולמנו, הצלחת היא מקום טוב להתחיל ממנו" – זה המסר שאני רוצה להציף, אמרה עדית רומנו, מייסדת החווה

מסר חזק מאוד, ועוצמתי אבל מאוד מורכב לתקשר אותו לאדם הסביר שחיי חיים הישרדותיים ולא עוצר לחשוב על מקורות המזון שהוא צורך.

המשימה הראשונה – פיצוח המסרים. איך לנטרל את הציניות? שיפוטיות, הטפת המוסר וההדחקה ולהגיש מסר קל, ברור והגיוני.

לצורך דיוק המסרים בילינו שעות על גבי שעות בסיעור מוחות, עם טובי הפרסומאים בישראל וכשהצלחנו לדייק עברנו לשלב ההפקה בפועל.

לקחנו Food truck, מיתגנו אותו בצבעוניות הקמפיין ומסריו ויצאנו לשטח לחלק מנה טבעונית מעולה, מנה של שוארמה שאת חומר הגלם שלה קיבלנו בתרומה מחברת TEVA DELI .

הסתובבו במקומות לא שגרתיים ופגשנו אנשים שטעמו בפעם הראשונה מנה טבעונית.

התגובות היו מקסימות ומחממות את הלב.

ביקרנו בשוק של לוד שם פגשנו את ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו  ששיתף אותנו בתובנות שלו- "כולם מדברים על שלום ואני מאמין שאם נדע קודם לחמול לבעלי החיים החלשים מאיתנו זה ישפיע גם עלינו כבני אדם".

ביקרנו באונ' חיפה שם פגשנו קהל צעיר ומגוון מכל קשת החברה הישראלית והיתה לנו הזדמנות אדירה להביא לאוכלוסיות הצעירות והמשפיעות קול אחר, שלא מדבר על עצמנו, אלא על בעלי החיים.

בביג פשן באשדוד פגשנו את כל קשת החברה הישראלית והתגובות המעולות לא אחרו לבוא.

את אירוע הפתיחה של הקמפיין קיימנו ב"חוות החופש"-  אירוע בלוגרים ומסעדים מרגש. המקום הפסטורלי, האוכל האיכותי (עליו ניצחה השפית האיטלקייה נדיה אליס) והעיצוב המהודק גרם לאנשים להרגיש לכמה רגעים שהם בעולם אחר,

עולם שאין בו הבדלים בין כל היצורים החיים באשר הם.

ההפקה של אירוע בחוות בעלי חיים היא מורכבת לאין ארוך. השיקולים שנדרשנו לקחת בחשבון היו מאוד שונים מאירועים סטנדרטים וכללו את שעת ההאכלה של בעלי החיים, ההשכבה, ההסתובבות שלהם בינינו בזמן ההקמות והדאגה לשלומם, תנאיי שטח קשים להכנת מזון ועוד.

אבל את כל זה צלחנו בהצלחה תודות לשיתוף הפעולה המקסים עם מסעדת באנה והשפית האיטלקייה נדיה אליס the vegan Italian chef

 

חודשים ארוכים של הכנות הגיעו לקיצם ובתקווה שיחד איתם גם עתיד טוב יותר לבעלי החיים

 

 

 

אולי יעניין אותך